This is default featured slide 1 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

This is default featured slide 2 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

This is default featured slide 3 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

This is default featured slide 4 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

This is default featured slide 5 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

Sunday, March 20, 2011

Hikayat Merong Mahawangsa



Hari pertama sahaja di 67 pawagam seluruh negara termasuk dua di Brunei, sambutan ke atas HMM cukup hebat.
Jumlah RM500,000 merupakan satu rekod sejarah perfileman tanah air apabila muncul sebagai filem tempatan pertama meraih kutipan setengah juta pada hari pertama tayangan.
Malah ramai yang tidak terkejut kalau filem arahan Yusry Abdul Halim itu bakal mencecah sehingga ke angka melebihi RM8 juta tidak lama lagi.
Namun bagi Yusry, kejayaan yang diperolehi hari ini bukan datang bergolek apabila dia terpaksa berdepan dengan sebuah penderitaan yang berat untuk ditanggung.

Cinta wanita vs Cinta lelaki

Cinta lelaki dan perempuan masing2 ada kelebihan dan kekurangan..Dua2 mempunyai keegoan yang tinggi..Bagi saya cinta lelaki lebih kpd pengorbanan kpd wanita yg dicintai..Lelaki sanggup bt ape saje asalkan org yg dicintai bahagia bersamanya..Cemburu hanya jika nampak depan mata @ terbukti benar..Cakap2 orang selalunya dia xpakai selagi benda tu xterbukti..Tetapi cemburu lelaki ni melampau walau hanya kesalahan kecil yang dilakukan oleh pasangannya..
Wanita selalunya tetap pendirian..Mengharapkan 100% pada pasangan sebagai tempat meluahkan rasa dan tempat bermanja..Suka berjanji tetapi xpandai pegang janji walaupun perkara yang remeh..Rahsia yang disimpan selalunya ternbongkar dengan cepat..Sifat cemburu yang amat tinggi walaupun xterbukti..Mudah terpengaruh dengan kata2 @ hasutan kawan2..
Dalam memilih pasangan pula, bagi lelaki selalunya melihat hanya pada luaran terutamanya muka dan bentuk tubuh..Kelakuan dan perangai NO.2..Wanita pula memilih lelaki dengan melihat pada rupa, kedudukan dan yang boleh menjaganya dengan selamat bila bersama..
Heheheeee.....

Friday, March 18, 2011

Cari Batu Serai


Mcm xcaye je blh jmpa batu serai senang2 je, byk plak tu..Serai yg mcm mne blh ada batu ni ye?? Aku nk cari jgk la, mne thu ade rzeki..Setahu aku batu2 cmni jrg2 orang je blh jmpa, ni plk siap rmai2 lg duk korek batu tu..Susah ke nk dpt batu ni??mcm senang je..

Thursday, March 17, 2011

Lagu Favorite saye.. good charlotte / sistem of a down / Adele / jennifer lopez

Auto Download free mp3
good charlotte keep your hands off my girl
http://beemp3.com/go_r.php?url=244465

chop suey system of a down
http://beemp3.com/go_r.php?url=9e9445

toxicity system of a down
http://beemp3.com/go_r.php?url=995d

adele rolling in the deep
http://beemp3.com/go_r.php?url=f842d7

jennifer lopez on the floor
http://beemp3.com/go_r.php?url=388990

http://beemp3.com

Wednesday, March 16, 2011

Saintis temui planet baru

Oleh LAUPA JUNUS
laupa.junus@utusan.com.my
Gambaran kedudukan Gliese 581 dari Bima Sakti.


KETIKA isu kemunculan objek asing atau UFO begitu mencetuskan perasaan teruja dan ingin tahu di kalangan masyarakat, banyak fenomena lain berkaitan angkasa mengalami perkembangan menarik.
Sebenarnya alam semesta tidak ada batasannya. Terdapat banyak objek di angkasa dengan pelbagai bentuk dan pelbagai rupa.
Selain objek semula jadi seperti planet, bintang, bulan, asteroid dan komet, objek buatan manusia seperti satelit, Stesen Angkasa Antarabangsa (ISS) dan prob atau robot kapal angkasa merupakan sebahagian daripadanya.
UFO pula masih mengujakan manusia meskipun tidak ada bukti konkrit mengesahkan kewujudan mereka.

Battle: Los Angeles 2011 raih AS$36juta



Filem blokbuster 2011 yg meraih sehingga AS$36 juta (RM109.4 juta)..banyak tul...aku xpenah tengok pun lagi,tapi kalau dari trailer die tu memang gempak giler lah...

Tuesday, March 15, 2011

Lee Chong Wei juara ALL ENGLAND2011


Biarpun telah membuktikan dia mampu mempertahankan kejuaraan All England tanpa kehadiran Datuk Misbun Sidek, namun Datuk Lee Chong Wei tetap menganggap mentornya itu sebagai sebahagian daripada kejayaannya di Birmingham.

Malah, Chong Wei sedikit sebak ketika ditanya mengenai status jurulatihnya itu sejurus melakar kemenangan 21-17, 21-17 ke atas seteru utama, Lin Dan pada babak akhir, kelmarin.

Monday, March 14, 2011

NI PASAL KERETA PULAK

 TINTED CERMIN..ada kelebihan & ada juga keburukan

Kebaikan
1) sesuai dengan pemanasan global skrg ni, cuaca terlalu panas sampai nak masuk kete pun kena tunggu 10 minit sejukkan ekon baru bleh pegang stereng dan gear

2) possibility untuk berlaku kemalangan tu kurang.. bila dah gelap, pandangan mata tak diganggu sgt oleh matahari.. takde la kita slalu je alihkan mata tiap kali terkena cahaya tu....

3) nak letak barang berharga pun senang.. orang takkan nampak kalau sekilas pandang. kena tekup betul2 dekat cermin baru bleh nampak ::).


Keburukan
1) tak sebanyak kebaikan.. aku rasa satu2nya keburukan dia ialah kegiatan dalam kete tu (maksiat, ponteng puasa, isap dada dan dadah ::) ) akan bertambah bilangannya.. samada siang atau malam.


polis kata, dlm masa yg sama, cermin yg terlalu gelap blh mengundang jenayah dan maksiat, sbb kita x blh nampak apa yg org buat dlm kereta masing2.

apa kata korang?

kebaikan dan keburukan acesories kereta



1.Sport rim-setiap pemilik kereta menyimpan cita-cita untuk memasang sportrim terbaru pada kereta mereka. Memang cantik tetapi berhati-hati dengan saiz sport rim yang anda pilih. Salah pilih, lepas 3 bulan, semua undercharage bush dan arm dan balljoint habis kena tukar. Jadi bagaimana memilih sport rim yang sesuai. Kalau rim asal kereta kita cuma bersaiz 13 inci dan 5 1/2 inci lebar dan menggunakan tayar saiz 175/70, pastikan rim yang anda pilih bersama saiz tayar mempunyai diameter keseluruhan yang sama dengan yang asal (minta kedai tayar menasihatkan anda). Kegagalan berbuat demikian boleh mengakibatkan speedometer kita tidak tepat, clearance terkeluar, aligment susah masuk, kereta jadi berat, pick-up tak ada, minyak makan kuat, terasa seperti naik kuda di highway.

Sunday, March 13, 2011

(NOTA) PROTON Yang Sebenarnya..

(NOTA) PROTON Yang Sebenarnya..



Selama ni kita selalu dengar cerita sahaja mengenai keburukkan PROTON. Jadi hari ni jom la sama-sama kita baca kisah benar disebalik PROTON ni.. tak kenal maka tak cinta.. Artikel ini agak panjang, jadi siapa yang malas nak baca, tak mengapa. Untuk yang berminat nak membaca dan lepas ni confirm korang x kondem2 proton lagi, sila baca sampai habis ya.. Teehee! Terima kasih kepada Hayati Raib di atas perkongsian........

Kata Semangat

Betul atau tidak kata2 seorang usahawan internet terkenal di malaysia mengatakan cara2 untuk kita capai sesuatu perkara yang kita impikan iaiti dengan menulis matlamat yang kita ingin capai itu diatas kertas. Ianya boleh membakar semangat kita dalam usaha mencapai matlamat yang kita inginkan kerana kita mampu menggenggam impian itu setiap kali kita membacanya...Sama-sama lah kita cuba untuk membuktikan keberkesanannya...

Badminton - Cerita Motivasi | Artikel Motivasi | Kata Bijak | Motivasi

Badminton - Cerita Motivasi | Artikel Motivasi | Kata Bijak | Motivasi

Olahraga kebanggaan kita, bulutangkis, ternyata awalnya adalah sebuah permainan anak-anak yang ada di daerah India yang diberi nama battledore and shuttlecock. Namun, versi sejarah lain mengatakan bahwa ada juga permainan sejenis yang berasal dari Yunani Kuno dan Mesir.

Lepas dari masalah siapa yang menemukan, tapi badminton atau bulutangkis diyakini awalnya hanyalah sebuah permainan. Dalam permainan itu, di mana dua orang atau lebih saling menahan semacam bola dari gabus (yang sekarang dikenal dengan nama kok), supaya tidak terjatuh ke tanah dulu. Untuk menahan itu, pemukulnya pun terbuat dari bahan kayu yang sangat sederhana.
Kemudian, pada sekitartahun 1860-an, saat pasukan Inggris menduduki India, permainan ini berkembang dan mulai diberi net dan diberi nama Poona. Permainan ini pun terus berkembang

Friday, March 11, 2011

Cinta Lombok - LawakJenaka.com

Malam pertama jamil & ayu. - LawakJenaka.com

Malam pertama jamil & ayu. - LawakJenaka.com

Alkisah, seorang pemuda miskin bernama Jamil, berasal dari Benut, Pontian. Keluarganya hanyalah keluarga sederhana.Tidaklah disebut miskin. Ayahnya sehari-hari bekerja sebagai tukang jahit dikampungnya. Karena kegigihannya..........................

ayat ayat...???? - LawakJenaka.com

ayat ayat...???? - LawakJenaka.com

Kalau perempuan tanya: Lawa ke budak pompuan tu?
Makna tersembunyi: Siapa yang paling lawa? I ke, budak pompuan tu?

Kalau perempuan tanya: You dah makan ke belum?
Makna tersembunyi: Jom pi makan. Lapar ni!

Kalau perempuan kata: Lawa-lawa la baju kat sini, yek.
Makna tersembunyi: Belikanlah untuk I.

Kalau perempuan kata: Rasa macam nak pening la.
Makna tersembunyi: Tolong picit kepala.

Kalau perempuan kata: Letihnya hari ni. Mana nak masak, basuh kain-baju lagi...
Makna tersembunyi: Kita makan kat luar jelah. Lepas tu, tolong basuh kain-baju sekali, yek.....................sambungan


footerwidget2

footerwidget1

footerwidget4

Awan Putih - Punk Rock Jalanan .mp3
Found at bee mp3 search engine

footerwidget3

Kit Mudah Menjana Pendapatan Pantas!
?max-results=10">Content right'); document.write("?max-results="+numposts+"&orderby=published&alt=json-in-script&callback=showrecentposts\"><\/script>");
Powered by Blogger.