Monday, March 14, 2011

NI PASAL KERETA PULAK

 TINTED CERMIN..ada kelebihan & ada juga keburukan

Kebaikan
1) sesuai dengan pemanasan global skrg ni, cuaca terlalu panas sampai nak masuk kete pun kena tunggu 10 minit sejukkan ekon baru bleh pegang stereng dan gear

2) possibility untuk berlaku kemalangan tu kurang.. bila dah gelap, pandangan mata tak diganggu sgt oleh matahari.. takde la kita slalu je alihkan mata tiap kali terkena cahaya tu....

3) nak letak barang berharga pun senang.. orang takkan nampak kalau sekilas pandang. kena tekup betul2 dekat cermin baru bleh nampak ::).


Keburukan
1) tak sebanyak kebaikan.. aku rasa satu2nya keburukan dia ialah kegiatan dalam kete tu (maksiat, ponteng puasa, isap dada dan dadah ::) ) akan bertambah bilangannya.. samada siang atau malam.


polis kata, dlm masa yg sama, cermin yg terlalu gelap blh mengundang jenayah dan maksiat, sbb kita x blh nampak apa yg org buat dlm kereta masing2.

apa kata korang?

Reactions:

0 comments:

footerwidget2

footerwidget1

footerwidget4

Awan Putih - Punk Rock Jalanan .mp3
Found at bee mp3 search engine

footerwidget3

Kit Mudah Menjana Pendapatan Pantas!
?max-results=10">Content right'); document.write("?max-results="+numposts+"&orderby=published&alt=json-in-script&callback=showrecentposts\"><\/script>");
Powered by Blogger.